Cu toate ca promovarea online a devenit din ce in ce mai eficienta si mai populara, exista multe branduri sau companii mai mici, care isi desfasoara activitatea in spatii fizice si au nevoie de solutii de promovare offline eficiente. Una dintre cele mai bune solutii de publicitate outdoor sau indoor este utilizarea unor steaguri publicitare!
Steagul publicitar este probabil una dintre cele mai bune solutii de brand awareness si de a atrage posibilii clienti in zonele care se fac bine remarcate cu aceste sisteme de expunere. Acestea sunt o modalitate inteligenta de a nu genera costuri mari, sunt usor de instalat si cu extrem de multe posibilitati de personalizare.
Steagurile publicitare pot sa ajute mult la constructia unui brand. Privind retrospectiv in istorie, vei descoperi ca steagul a insotit societatea peste tot in lume si a avut o importanta uriasa in definirea si conturarea valorilor caracteristice fiecarui popor.
In ziua de astazi, un steag este folosit mai mult decat un stindard si de cele mai multe ori are o varietate larga de aplicatii, insa steagurile publicitare sunt printre cele mai cunoscute printre micile sau marile companii care le folosesc in publicitate outdoor sau indoor.
DE CE SA OPTEZI PENTRU STEAGURI PUBLICIARE CAND AI NEVOIE DE PROMOVAREA COMPANIEI?
Exista cateva motive de necontestat. In primul rand, achizitia si utilizarea de steaguri publicitare este mai accesibila ca pret si mai rentabila pe termen lung decat multe alte sisteme de expunere si in mod special o modalitate de publicitate mai avantajoasa decat aparitiile TV sau radio.
Montarea unui steag publicitar se face usor si odata ce este realizata, acestaisi va indepli rolul in mod activ pe termen lung pentru ca sunt special produse pentru a rezista intemperiilor. Totodata, acestea nu ocupa mult spatiu si creeaza o mare vizibilitate zonelor marcate.
Un alt mare avantaj oferit de steagurile publicitare este faptul ca pot fi folosite aproape oriunde. Acestea sunt ideale pentru publicitate outdoor sau pentru publicitate indoor in cadrul expozitiilor sau chiar a magazinelor in spatii interioare deschise destinate traficului de clienti.
CUI II SUNT DESTINATE STEAGURILE PUBLICITARE?
Orice companie poate sa apeleze la aceasta forma de publicitate pentru a-si construi un brand sau pentru a creste vizibilitatea locala. Atat afacerile mici, cat si acompaniile pot recurge la steaguri publicitare, si atata vreme cat acestea sunt montate in locuri strategic alese in zone unde pot fi vizibile, fara ca acestea sa fie ascunse dupa obstacole precum copaci sau cladiri, si aleg cu atentie designul, culorile si mesajul, rezultatele nu vor intarzia sa apara.
CATE TIPURI DE STEAGURI PUBLICITARE EXISTA PE PIATA?
Daca esti convins de ideea unui steag publicitar si ca acesta poate fi spre beneficiul companiei tale, trebuie sa stii ca ai de ales intre mai multe variante:
Steagurile de tip vela. Sunt ideale pentru expozitii sau pentru evidentierea brandului in cadrul magazinelor din mall-uri sau din spatii deschise. Acestea, sunt niste steaguri publicitare foarte avantajoase din punct de vedere al costului si au marele avantaj de a putea fi montate si demontate cu usurinta, ceea ce iti permite mutarea facila dintr-o parte in alta. De asemenea, acestea sunt cele mai populare steaguri publicitare in randul companiilor in momentul de fata, iar popularitatea lor este in continua crestere.
Steaguri medii si mari. eXpoPrint iti pune la dispozitie steaguri publicitare de dimensiuni mari, concepute pentru promovarea outdoor. Acesea se ridica pe bete telescopice de dimensiuni de pana la 4,25m, in asa fel incat acestea sa fie vizibile de la mare distanta. De regula, steagurile utilizate pentru perioade lungi de timp se fixeaza in sol cu ajutorul unor suruburi sau tarusi. La fel ca si steagurile vela sunt foarte avantajoase din punct de vedere al costului si daca sunt folosite in mod corect, acestea pot fi foarte eficiente pentru orice companie.
Steaguri de mici dimensiuni. Publicitatea se poate face si cu ajutorul steagurilor publicitare de mici dimensiuni precum modelele utilizate pentru birou, care pot fi impartite sub forma unor pliante sau acelora mai mari, care asemenea steagurilor de dimensiuni medii pot fi amplasate in spatiile interioare cu scop publicitar sau indicator pentru public.
Atunci cand achizitionezi steaguri publicitare este bine sa acorzi atentie urmatoarelor aspecte:
Achizitia steagului publicitar trebuie sa tina cont de cateva detalii pentru a fi cat mai eficient. In primul rand, asigura-te ca este amplasat cat mai vizibil si ca poate fi inteles cu usurinta atat de la distanta, cat si in apropiere. De asemenea, incearca sa te asiguri ca panza este tratata ignifug, pentru ca in cazul aprinderii unei flacari in spatiile interioare, acesta sa stinga flacara rapid.
Totodata, este recomandat sa te asiguri inainte de achizitie ca materialul steagului este de calitate inalta si ca nu isi pierde culoarea pe termen scurt si mediu.
In momentul in care alegi modelul de steaguri publicitare, incearca sa nu sacrifici calitatea de care compania ta s-ar putea bucura, in favoarea cantitatii de produse de o calitate indoielnica, pentru ca competitia alege “viitorul”!