Daca inca nu stiai, sistemele de expunere sunt unele dintre cele mai cunoscute sisteme de expunere si afisare a mesajelor publicitare. Iata cateva dintre motive!
Pop up spider-ul este unul dintre cele mai populare sisteme de expunere, utilizat la scara internationala, pentru o multitudine de avantaje pe care acesta le aduce in beneficiile companiilor.
Pana sa ajungem la avantaje unui pop up spider, trebuie sa intelegem ce reprezinta acest sistem de expunere si cum marketing-ul clasic este adesea eficient cand ai nevoie sa transmiti un mesaj publicitar catre publicul tinta.
CE ESTE UN POP UP SPIDER?
Acesta este un sistem de expunere folosit adesea la evenimente si expozitii, realizat din mai multe piese. De regula, un pop up spider este format dintr-un cadru din aluminiu, otel sau plastic si un banner publicitar montat pe acest cadru.
Acest sistem de expunere poate sa aiba mai multe dimensiuni si a reusit sa-si castige popularitatea in randul multor companii. Spre exemplu, un pop up spider este foarte utilizat in cadrul evenimentelor mondene sau in incinta restaurantelor in care sunt organizate petreceri private precum nunti, botezuri sau aniversari, utilizandu-se adesea ca fundal pentru fotografii.
Totodata, acesta este o varianta eficienta de promovare, atunci cand este amplasat in zonele unde exista un flux mare de vizitatori, atat in interior, cat si in exterior.
CARE SUNT PRINCIPALELE AVANTAJE ALE UNUI SISTEM DE EXPUNERE?
Printre principalele motivele pentru care acest pop up spider este atat de popular in randul companiilor putem enumera:
Pretul accesibil. Costul unui print full color pentru un pop up spider depaseste rareori cateva sute de lei, a carui utilizare este in medie este de aproximativ cinci ani. Daca ai deja achizitionata structura, acesta poate fi utilizata pentru mult timp si in cadrul unor evenimente tematice diferite cu print-uri diferite. Totodata, daca un pop up spider este folosit adesea la expozitii, targuri si evenimente, acesta poate sa sporeasca cu mult mai mult rezultatele si sa ajute o companie in atingerea obiectivelor stabilite.
Poate sa fie montat si demontat cu usurinta. Un pop up spider poate sa fie montat rapid, in doar cinci minute, de catre o singura persoana, fara ca aceasta sa aiba cunostinte tehnice sau pregatire si fara niciun fel de unele. De asemenea, acesta se demonteaza rapid, ceea ce iti va usura sfarsitul unei lungi si obositoare zile cand esti participand la un targ de business.
Poate fi personalizat cu usurinta. Acest sistem de expunere este una dintre cele mai flexibile variante de publicitate in ceea ce priveste peronalizarea. Un pop up spider poate sa functioneze in tandem cu o multime de alte variante de promovare si sa genereze o eficienta superioara si, totodata, calitatea si pretul acestuia sunt greu de egalat comparativ alte sisteme de expunere utilizate pentru publicitate indoor.
Este usor de transpotat. Gradul ridicat de portabilitate este unul dintre motivele pentru care foarte multi expozanti aleg pop up-ul spider pentru standurile lor. De cele mai multe ori, atunci cand acesta este achizitionat de la eXpoPrint.ro vine intr-un troller, care il face foarte usor de transportat.
Poate sa fie folosit cu succes pentru publicitate indoor. Formele si dimensiunile variate ale unui astfel de sistem de expunere ii permit sa fie ideal pentru interior, atat in spatiile mai reduse, cat si in spatii generoase. Daca cunosti zona in care urmeaza sa montezi un pop up spider magnetic, atunci cu siguranta vei putea alege un model potrivit astfel incat mesajul tau publicitar sa iasa mai mult in evidenta decat cele ale competitiei tale.
CUM ALEGI UN MODEL DE POP UP SPIDER CARE SA SATISFACA NEVOILE COMPANIEI TALE?
Ca sa te poti convinge cu adevarat de eficienta unui pop up spider este important sa il „vezi in actiune”. Pentru a achizitiona un astfel de sistem de expunere, care sa satisfaca nevoile companiei tale, ar fi bine sa tii cont de cateva detalii:
- Dimensiuni. Vei descoperi ca dimensiunile sunt afisate in cifre: 3×3 sau 4×3. Acestea nu reprezinta dimensiunea in metri, ci numarul de coloane ale structurii extensibile. Variantele standard de pop up-uri spider sunt de 3×3 sau 4×3, insa exista si variante atipice, precum cele de 1×3 sau 2×3.
- Materiale. Exista mai multe optiuni de materiale, atat in ceea ce priveste partea expusa, cat si in ceea ce privete suportul. Suportul este realizat, de regula, din aluminiu, otel sau plastic, iar printul full color este realizat din PVC sau din material textil in cazul unui pop up textil;
- Protectie la foc. Este un criteriu care poate fi neglijat, insa este important deoarece multi organizatori le solicita expozantilor elemente cat mai putin periculoase si implicit produse din material ignifug.
- Montaj. Majoritatea pop up spiderelor sunt compacte si se monteaza usor. Cu toate acestea, ar fi bine sa verifici cu atentie modul in care decurge intregul proces la predarea produsului, astfel incat sa cunosti cea mai rapida si corecta modalitate de montare.
Un sistem de expunere precum un pop up spider este una dintre cele mai eficiente variante de promovare de pe piata, iar flexibilitatea sa este apreciata de un numar din ce in ce mai mare de companii. Din acest motiv, daca esti in cautarea unor solutii noi si eficiente pentru brandul tau, eXpoPrint iti pune la dispozitie tot ce ai nevoie pentru a obtine succesul pe care ti-l doresti.