Politica retur
Conform legislatiei in vigoare O.U.G. 34/2014, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice. Potrivit OUG nr 34/2014, perioada de renuntare la un Serviciu expira in termen de 14 zile de la data in care Cumparatorul intra in posesia fizica a Bunului achizitionat.
Pentru a isi exercita dreptul de retragere, Clientul trebuie sa informeze Departamentul Relatii Clienti folosind formularul de contact cu privire la decizia de retragere din Contract, fara invocarea unui motiv, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin e-mail.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat, cu toate etichetele aferente produsului si documentele care l-au insotit.
Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
*Produse desigiliate.
Daca produsele sunt returnate intr-o stare in care nu mai pot fi vandute ca noi, ii vom reexpedia produsele, pe cheltuiala acestuia.
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile lucratoare de la data primirii dovezii ca produsul a fost returnat, astfel:
– pentru Comenzile achitate cu Card Online prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– pentru Comenzile achitate cu Ramburs prin virament bancar, intr-un cont bancar ale carui date vor fi puse la dispozitie de catre client.
In situatia in care un colet care a fost expediat de go-vita.ro nu este acceptat de catre destinatar fără un motiv invocat și fără anunțarea în prealabil prin orice modalitate de contact: telefon, email, etc se vor dispune următoarele măsuri:
contul de client va rămâne activă doar modalitatea de plată online cu cardul pentru următoarele comenzi plasate.