Promovarea unor produse aflate deja in piata sau a celor noi poate fi un proces dificil si extrem de costisitor pentru orice companie. Iata una dintre cele mai eficiente modalitati de publicitate indoor si outdoor!
Promovarea pentru produsele aflate deja in piata, dar si a celor noi odata cu brand-ul companiei, chiar daca nu este un concept nou, poate fi un proces dificil si extrem de costisitor.
Una dintre cele mai ieftine si eficiente modalitati care se poate folosi la publicitatea indoor si outdoor este utilizarea unui stand sampling. Acesta faciliteaza contactul vizual de la distanta intre public si compania ta.
Spre exemplu, in zona de sampling creata de stand publicul tinta va observa de la distanta produsele companiei tale supuse degustarii de catre acestia, iar tu vei putea observa imediat reactia consumatorilor in momentul in care un produs este degustat.
Totodata, acesta ocazie este perfecta pentru a putea intreba consumatorii imediat dupa degustare ce opinie au, iar ei pot afla mai multe informatii cu privire la produs, modalitatea ta de fabricare si poti apela la tactici de psihologie a cumparaturii din impuls.
Un stand sampling poate fi utilizat cu mare succes si in zone destinate produselor cosmetice sau de la jucarii la cele mai noi produse care utilizeaza gadgeturi cu tehnologie moderna. Fiecare produs poate fi explicat publicului tinta pentru ca acestia sa se poata familiariza cu produsele produse in mod exclusiv de compania ta.
Cum sa folosesti un stand sampling si esantioane de produs cu scopul promovarii acestora?
Multe companii se folosesc de un stand sampling pentru publicitate indoor si outdoor, dar nu inteleg cu adevarat cum se foloseste eficient acesta. Din contra, de cele mai multe ori companiile care apeleaza la astfel de sisteme de expunere si afisare, in special a produselor, aloca bugete impresionante esantioanelor, care se epuizeaza fara a avea rezultate concrete sau date masurabile.
Ia o decizie cu privire la ce vrei sa esantionezi
Cand ai nevoie sa faci cunoscuta o jucarie, aceasta poate incanta privirea prin aspect si miscarile robotizate puse in functiune de tehnologia moderna, poate impresiona auzul prin sunete sau capacitatea imitarii vocii unui client si poate raspunde unor intrebari sau solicitari ale potentialului client. De asemenea, este bine sa remarci ca un stand sampling poate expune orice jucarie, iar acestea implica interactiunea fizica dintre aceasta si un copil, iar textura poate face diferenta, in special cand copilul nu este inca la varsta la care sa poata aprecia tehnologia de ultima generatie.
Daca compania ta, doreste sa promoveze un parfum, trebuie sa stii ca un stand sampling iti permite aranjarea strategica a catorva mostre din parfumurile comercializate de tine, ai avantajul unui spatiu deschis, iar potentialii clienti nu se vor afla intr-o situatie confuza privind mirosurile fiecaruia, iar inauntrul standului poti depozita destule mostre sau ambalaje de parfum cat sa iti ajunga pentru o zi intreaga!
Indiferent de produsul tau, trebuie sa dezvolti o idee clara despre motivul pentru care utilizezi un stand sampling pentru ca esantionarea este o parte necesara a planului tau de promovare, de imbunatatire a produsului prin opiniile colectate sau de a mari vanzarile, indrumand publicul multumit catre zona sau raionul unde se afla produsele tale expuse la raft.
Atunci cand vrei sa expui produse cosmetice, cele mai multe companii se straduiesc sa asigure confortul consumatorilor in timp ce acestea sunt expuse intr-un volum cat mai mare. Cu toate acestea cea mai mare greseala este ca un consumator nu poate beneficia de indrumare din partea personalului calificat, in special cand clientul este nou si ii este dificil sa se orienteze printre multe produse diferite.
Cu ajutorul unui stand sampling, nu este nevoie sa expui intreaga gama de produse cosmetice, ci doar cateva produse premium, care vor atrage ulterior clientii in zona ta de vanzare. Clientii sunt persoane inteligente care tin la aspectul fizic si acorda o atentie deosebita produselor de ingrijire a pielii sau machiajului, care pot fi cu adevarat costisitoare.
Asadar, compania ta trebuie sa se asigure ca publicul tinta, care este atras de mostrele oferite la standul sampling, ia o decizie bine informata si isi vor cheltui banii pe un produs cosmetic care le ofera siguranta ca acestea sunt cat mai naturale si ofera rezultate vizibile.
Probabil cei mai multi consumatori vor incerca produsele si vor incerca sa vada rezultatele. Este dificil sa controlezi cine primeste mostra, dar cu certitudine persoana detasata la un stand sampling poate alege un potential client din multime si poate oferi cu aceasta ocazie tuturor celor prezenti un exemplu de utilizare a produslui si efectele pe care acesta le implica.
Nu uita ca inainte de a stabili o strategie de esantionare, reaminteste-ti obiectivul si valorile de baza ale companiei pentru a putea oferi cu adevarat o experienta fiecarul client. Cu ajutorul unui stand sampling, nu doar expui un produs oferit gratuit, ci scopul este sa oferi publicului tau tinta de ce produsul tau merita cumparat!
Cand ai nevoie de publicitatea pentru un produs necunoscut, nu conteaza ca esti o companie stabilita in piata sau o companie mai noua, daca amplasezi strategic un stand sampling in zonele cu trafic intens. Atunci cand mostrele sunt testate de clienti le oferi un sentiment, o intelegere a produsului si o experienta aparte pe care acestia isi doresc sa o consume. Aceste trei elemente determina consumatorul sa cumpere produsul tau.
Cum sa gasesti publicul tinta pentru a utiliza eficient mostrele cu ajutorul unui stand sampling
Ca orice alta strategie de vanzari, promovarea unui esantion de produse cu ajutorul unui stand sampling trebuie sa fie bine planificata pentru a-ti asigura succesul.
De exemplu, daca compania ta comercializeaza sucuri naturale, ceaiuri sau mici produse suplimentare precum batoanele cu nutrienti te poti adresa unui spectru larg de consumatori. Bineinteles ca nu te poti adresa eficient atator consumatori fara sa comunici eficient promotiile tale.
Asadar, ideal este sa utilizezi un stand sampling personalizat pentru anumite categorii de public tinta, care imbina tematica expunerii cu divertismentul, filantropia, sanatatea si frumusetea, moda, arte sau chiar idei de promovare inspirate din filozofia epicuriana. Astfel, publicul tinta asociaza produsele tale cu elementele tematice prezentate, iar tu vei putea observa reactiile raspuns ale acestora.
Cum sa utilizezi inteligent mostrele impreuna cu un stand sampling pentru a ati promova produsul – Concepe un plan
Multe companii care ofera mostre de produs la un stand sampling cheltuiesc bugete considerabil de mari ceea ce transforma campania promotionala intr-una foarte costisitoare. Atunci cand compania nu are o experienta care sa o ajute sa estimeze cantitatea necesara de produse de oferit ca promotii, nu poti “sari” direct la un numar anume.
Cu toate acestea, poti planifica campania promotionala din timp. Pentru fiecare linie de produs importanta pregateste un stoc mai mare, spre exemplu cu 20% pentru a fi pregatit in perioada evenimentelor, solicitari neasteptate sau cheltuieli neprevazute.
Iata cum sa utilizezi eficient un stand sampling pentru a incuraja cumparaturile din impuls
Cand esti comerciant cu amanuntul si te bazezi pe un stand sampling pentru a-ti desfasura activitatea economica zilnica, fiecare achizitie este foarte importanta. Acestea iti permit sa construiesti de la o mica afacere la una puternica cu ajutorul vanzarilor constante.
Achizitiile din impuls ale clientilor sunt cele care cresc profiturile peste asteptari. Cu toate acestea, pentru a maximiza cumparaturile din impuls, fara sa compromiti achizitiile previzionate, ar fi util sa urmaresti urmatoarele sfaturi.
Utilizeaza intreaga portiune a blatului unui stand textil.
Daca doresti sa incurajezi achizitia din impuls, trebuie sa scoti in evidenta anumite produse. Una dintre cele mai bune metode de a face acest lucru este prin utilizarea unui stand textil care se creeza la cozile caselor de marcat si in alte zone cu trafic ridicat din supermarket-uri. Acesta pozitionare strategica perturba vizibil plasarea traditionala a produselor de la raft si atrage atentia clientilor asupra elementelor pe care le expui.
Scoate in evidenta produsele potrivite. Trebuie sa alegi produsele potrivite pentru ca doar anumite produse pot fi vandute la un stand sampling din impulsul clientilor. Spre exemplu, foarte rar cineva va intra intr-un magazin si va cumpara impulsiv un un aparat electronic scump cu multe specificatii tehnice.
Aceasta este o achizitie care necesita de obicei o cercetare in prealabil si o planificare atenta a cheltuielii unui buget prestabilit. Pe de alta parte, nu este neobisnuit ca un client sa intre si sa cumpere un un produs accesibil ca pret, pe care nu intentionau sa il cumpere, dar gasesc oferta ca fiind oportuna.
Stabileste un pret la oferta. Asa cum sa mentionat anterior, un client poate gasi oferta ta ca fiind oportuna daca pretul afisat la standul sampling este redus semnificativ. Spre exemplu, daca un articol care este oferit la reducere cu 50% din pretul normal, acesta se va vinde mai bine decat un alt produs la pret similar, care este disponibil la pretul integral.
Pentru ca tu sa ai mai mult succes cu un stand sampling, indiferent in ce scop in utilizezi, nu uita ca eXpoPrint media iti poate oferi unele dintre cele mai bune sisteme de expunere si afisare pe care le poti personaliza in functie de nevoile tale!