30 de secrete pentru o expozitie de succes !

Tuesday, Jan 1, 2019 | Post by expoprint|0 comment(s)

Expozițiile pot reprezenta o mare oportunitate de a vă conecta și de a vă prezenta afacerea. Dar ele necesită, de asemenea, o investiție serioasă a timpului și a banilor - asigurați-vă că sunteți bine pregătiți

Expozițiile pot reprezenta o mare oportunitate de a vă conecta și de a vă prezenta afacerea. Dar ele necesită, de asemenea, o investiție serioasă a timpului și a banilor - asigurați-vă că sunteți bine pregătiți

Iată sfaturile și sfaturile noastre de top pentru a vă ajuta să beneficiați de cele mai bune expuneri, de la proiectarea standului dvs. la angajarea cu clienți potențiali:

1.În medie, 75% dintre vizitatorii unei expoziții urmează să cumpere sau să plănuiască să cumpere în viitor. Este o audiență foarte calificată - asigurați-vă că pitch-ul dvs. este de până la zero.

2.Expunerea este una dintre cele mai eficiente modalități de a vă oferi produsele și serviciile în fața clienților, atât print maximizarea prezentei personalului, cat si a sistemelor de afisare ce expun mesajul dorit.

3.Expunerea vă permite să interacționați într-adevăr cu potențialii clienți, folosind toate cele cinci simțuri. Exploatați-o cu afișarea creativă, cu mâna pe suport.

4.Decideți de ce expuneți și ce doriți să obțineți. Au în vedere anumite ținte specifice, măsurabile - de exemplu, obțineți 300 de potențiali clienți calificați sau conduceți 50 de interviuri de cercetare.

5.Proiectați standul expozitional pentru a vă ajuta să vă atingeți obiectivele. Asigurați-vă că este inteligent, atractiv, vizibil și reflectă bine în compania dvs.

6.Au o persoană responsabilă de fiecare aspect al expoziției. Asigurați-i că sunt responsabili și solicitați rapoarte de progres.

7.80% din succesul stand-ului este de până la personalul dvs., astfel încât să-i antreneze bine și să se asigure că muncesc din greu pe tot parcursul zilei.

8.Dacă poți invita oameni, fă-o. Utilizați medii sociale, e-mail și site-ul dvs. web pentru a scoate mesajul și pentru a vă invita clienții potențiali la standul dvs.

9.Formați un plan pentru modul în care veți urma toate conducerea.

10.La spectacol, permiteți oamenilor să știe că sunteți acolo - faceți publicitate!

11.Nu pune întrebări închise. Întrebările deschise încurajează perspectivele de a vorbi despre afacerea, problemele și nevoile lor.

12.Păstrați conversațiile scurte și concise. Scopul dvs. este de a vorbi cu cât mai multe perspective posibil.

13.Opriți telefonul mobil sau alte obiecte gadget și concentrați-vă asupra vizitatorilor la standul dvs.

14.Obțineți toate detaliile de contact și informațiile pe care le puteți obține din perspectiva dvs. sau puteți scana insigna sau șnurul pentru a le capta datele.

15.Faceți o roată de personal, astfel încât toată lumea să știe unde este el și ce face.

16.Întotdeauna contactați ochii și zâmbiți.

17.Ascultați perspectiva dvs. și vindeți beneficiile, nu caracteristicile produselor sau serviciilor dvs. Asigurați-vă că puteți explica modul în care afacerea dvs. poate rezolva problemele.

18.Anticipați intrebarile si nelamuririle ca se le răspundeți rapid si fără să ezitati, spunand "Revin cu un raspuns" ... l-ați pierdut deja.

19.Tu și personalul tău trebuie să arate proaspăt și să te simți proaspătă. Dacă dați semne de alarmă, luați o pauză scurtă sau o rotație pe o altă persoană cu o energie nouă - nu aveți timp să pierdeți.

20.Creați-vă creativitatea pentru a atrage oamenii la standul dvs. - probele gratuite funcționează bine.

21.Dacă este un eveniment de mai multe zile, întâlniți echipa de zi cu zi pentru a vă ajuta să înțelegeți ce puteți face mai bine a doua zi.

22.Clasificați toți clienții - nu luați doar detalii; asigurați-vă că știți cine este persoana și ce caută, astfel încât urmărirea dvs. să fie personală și relevantă.

23.Nu mâncați în timp ce stați pe stand sau discutați între dvs. - rămâneți în căutarea profesionistă și orientată spre client.

24.Adu-ti aminte de ce esti acolo - stai concentrat pe obiectivele tale.

25.Vorbiți mai puțin și ascultați mai mult pentru a atrage perspectiva.

26.La sfârșitul evenimentului, conduceți și dezvăluiți cu echipa de la stand și identificați ce sa întâmplat bine și ce nu.

27.Nu uitați să le mulțumiți organizatorului evenimentului pentru un spectacol de succes. Poți să-i ajuți cu promoția post-spectacol pentru a-ți ridica mai mult profilul (și profilul lor).

28.Urmăriți potențialii clienți cu un mesaj sau un apel personalizat. Este posibil să aveți nevoie să contactați-le în medie de șase ori înainte de a le converti.

29.Utilizați toate informațiile pe care le-ați colectat. De exemplu, utilizați feedback-ul participantului pentru a conduce dezvoltarea viitoare a produselor.

30.Rezervați din timp spatiul expozitional dorit si faceti un mic necesar de sisteme de expunere si afisare.

 

Post item information on FacebookAdd To Del.icio.usStumble ThisDigg ThisAdd To Reddit

Related Articles